Kampania organizowana przez Fellowes nagrodzona statuetką SABRE 2008
  • 0
  • 1
10.06.2009

Kampania organizowana przez Fellowes nagrodzona statuetką SABRE 2008

Kampania edukacyjna organizowana przez firmę Fellowes została uznana za najlepszą europejską kampanię przez The Holmes Report i została nagrodzona statuetką SABRE 2008.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2009

Polska branża gastronomiczna przed Euro 2012

Euro 2012 otwiera przed Polską wielką okazję do zaprezentowania się światu, a także do rozwoju sektora turystycznego - zarówno przed, w trakcie i po mistrzostwach. Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej, uważa, że do mistrzostw należy przygotować się już teraz, tak, by móc na nich odpowiednio zarobić. – Aby wykorzystać tę okazję, trzeba będzie sprostać wielu wyzwaniom w zakresie kwalifikacji, marketingu i obsługi wzmożonego ruchu gości. - dodaje.