Najnowsze wyniki NetTrack
  • 0
  • 2
2.08.2011

Najnowsze wyniki NetTrack

Średnio w ciągu pierwszego półrocza tego roku z Internetu korzystało ponad 55% Polaków (52,4% w roku 2010). W stosunku do całego 2010 r. duży wzrost odwiedzania zarejestrował Facebook, z 18,3% w 2010 r. do 34,1% w pierwszym półroczu br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2011

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2011

Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)

Akcja „Nie łykaj jak pelikan” jest skierowana do konsumentów podpisujących dokumenty o zobowiązaniach finansowych. Pelikan przestrzega nieostrożnych i nieczytających zapisów umów przed błędem, którego skutki mogą trwać jeszcze długie lata. W ramach akcji zostało udostępnione „Pogotowie Pelikana“, gdzie każdy może zgłosić się z nurtującym go pytaniem lub skorzystać z porad zawartych na stronie internetowej.