1 1 11.01.2012Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom (wideo)kampanie reklamowe Tweet11 stycznia wystartowała kolejna kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 11.01.2012Liberty Direct: kampania OC i AC (wideo)Liberty Direct rozpoczyna kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne, opartą na rankingu ubezpieczycieli dziennika „Rzeczpospolita”.
0 2 0 0 0 11.01.2012Kontynuacja kampanii marketów JulaJula, szwedzka sieć multimarketów, rozpoczyna swą kolejną kampanię outdoorową w Warszawie. Hasłem będzie tym razem slogan „Jula – nakręcamy do działania”.
0 1 0 0 0 11.01.2012Finał konkursu na logo Muzeum Narodowego10 stycznia rozstrzygnięto pierwszy etap otwartego konkursu na opracowanie nowego logo Muzeum Narodowego w Warszawie oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów wzmacniających markę muzeum.
0 1 0 0 0 11.01.2012Ministerstwo Rozwoju Regionalnego promuje Polskę WschodniąMinisterstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczyna współpracę z agencją Euro RSCG Marketing House. Agencja będzie promować profil „I love Polska Wschodnia” na portalu społecznościowym Facebook.