Trejdoo.com w nowej odsłonie rusza z kampanią reklamową (wideo)
  • 1
  • 1
12.04.2012

Trejdoo.com w nowej odsłonie rusza z kampanią reklamową (wideo)

Od 11 kwietnia platforma finansowa Trejdoo.com działa w nowej wersji. Zmiany dotyczą zarówno obsługi serwisu, jak i samych usług, które Trejdoo.com oferuje. Równolegle wystartowała kampania reklamowa, obejmująca swoim zasięgiem telewizję, outdoor oraz Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2012

Kampania reklamowa i zmiana identyfikacji wizualnej Pałacu Mierzęcin

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” ma akcentować wszechobecny motyw winny.