Rządowa kampania „Wszyscy jesteśmy gospodarzami” „Feel like at Home” (wideo)
  • 1
  • 1
25.05.2012

Rządowa kampania „Wszyscy jesteśmy gospodarzami” „Feel like at Home” (wideo)

Reklama przekonuje, że to od nas zależy, jaki obraz Polski wywiozą do swoich krajów nasi goście, jak będzie o nas mówić świat. To nasza szansa, aby pokazać Europie i światu nowoczesną, otwartą i gościnną Polskę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2012

„Dziennikarz i doradca public relations. Aspekty etyczne i prawne zawodu”

Prawo powszechnie obowiązujące a prawo wewnętrznie obowiązujące (w kontekście prawnej regulacji wolnych zawodów zaufania publicznego). Zawody dziennikarza i doradcy public relations a normatywna regulacja wolnych zawodów i zawodów zaufania publicznego w polskim porządku prawnym. Odpowiedzialność zawodowa i prawna dziennikarza i doradcy public relations – to tylko wybrane zagadnienia z najnowszej książki Miry Poręby.