Podwójna przyjemność – kampania reklamowa preparatu na potencję Permen King (wideo)
  • 1
  • 1
3.08.2012

Podwójna przyjemność – kampania reklamowa preparatu na potencję Permen King (wideo)

„Niektóre rzeczy lepiej prezentują się w pionie, szczególnie gdy występują podwójnie” – przekonuje w swoim spocie producent nowego suplementu diety Permen King. Kampania reklamowa rozpocznie się 6 sierpnia. Skierowana jest do mężczyzn aktywnych, pragnących urozmaicić i wzbogacić swoje życie seksualne zarówno przez poszukiwanie nowych doświadczeń, jak i stosowanie środków wspomagających.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2012