Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty Szkolenia
Wiadomości
 

Anna Wilczewska dyrektorem marketingu marki Castrol w Polsce

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 13 sierpnia 2012
Słowa kluczowe: anna wilczewska, bp polska, castrol polska, bp europa se



Anna Wilczewska
1 sierpnia Anna Wilczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu BP Europa SE, odpowiadając za markę Castrol na rynku polskim.


Związana z firmą od 2006 roku, jako dyrektor marketingu zajmie się realizacją strategii komunikacji marketingowej marki, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych produktów, a także zarządzaniem zespołem marketingu.

Poprzednio była kierownikiem marketingu ds. PCO (samochody osobowe) i odpowiadała za komunikację masową z konsumentami oraz współpracę z klientami – warsztatami nieautoryzowanymi. Kierowała też działaniami w zakresie promocji marki Castrol jako oficjalnego sponsora Euro 2012 i 2008 oraz mistrzostw świata w 2010 roku.

Wcześniej pracowała w firmach Shell i Polskie Książki Telefoniczne, zajmując się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnej uwzględniającej ATL i BTL, marketingiem bezpośrednim, promocjami, wydarzeniami oraz PR-em. Zajmowała się także badaniami rynku. Absolwentka marketingu i zarządzania Szkoły Głównej Handlowej.

Castrol Polska oraz BP Polska od roku 2010 wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
Najczęściej czytane wiadomości
Dzisiaj | Tydzień | Miesiąc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najczęściej czytane artykuły
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
E-mail marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 509 (19.11)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 507 (19.11)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.76845407485962