Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty Szkolenia
Wiadomości
 

Św. Mikołaj czeka na listy w świątecznej loterii Mattel (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 14 listopada 2012
Słowa kluczowe: mattel, listo do mikołaja, vacaloca, nano, first line polska, carat, hypermedia isobar


Ruszyła bożonarodzeniowa loteria „List do Mikołaja”, promująca zabawki marki Mattel. Akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży w czasie kluczowym dla firmy. Promocja potrwa do końca roku.


Aby wziąć udział w promocji, należy napisać z dzieckiem list do św. Mikołaja (www.listdomikolaja.pl), kupić produkt firmy Mattel (wartość produktu nie ma znaczenia) i zarejestrować paragon za pośrednictwem strony internetowej.

Promocję wspiera kampania reklamowa skierowana do dzieci i rodziców. Spoty będą wyświetlane w Polsacie, TV Puls, Cartoon Network, Mini Mini, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Jim Jam oraz Nickelodeonie po świątecznych reklamach Mattel.





Działania reklamowe będą prowadzone także w Internecie (w tym w social media) oraz poprzez materiały POS i kody QR w sklepach oferujących produkty marki Mattel.

Autorami koncepcji kreatywnej, kreacji graficznych i strony internetowej promocji, a ponadto producentami aplikacji oraz animacji na potrzeby kampanii telewizyjnej są agencje Vacaloca oraz Nano. Zakup mediów – dom mediowy Carat oraz agencja interaktywna Hypermedia Isobar. Nad organizacją loterii czuwa agencja marketingu taktycznego First Line Polska.





Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
Najczęściej czytane wiadomości
Dzisiaj | Tydzień | Miesiąc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najczęściej czytane artykuły
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 506 (29.10)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 504 (31.10)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 1.1119818687439