13 globalnych trendów w 2013 roku według agencji Havas (raport)
  • 0
  • 1
10.01.2013

13 globalnych trendów w 2013 roku według agencji Havas (raport)

Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America, wielokrotnie nagradzana specjalistka w dziedzinie identyfikacji trendów, od 17 lat przedstawia coroczne raporty. Każdy z nich prezentuje spostrzeżenia dotyczące zmieniających się wierzeń, systemów wartości, podejścia do życia i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych zmian geopolitycznych, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 stycznia 2013