Da Grasso: nowe logo, zmieniony wystrój lokali, jednolite kampanie marketingowe
  • 0
  • 2
14.06.2013

Da Grasso: nowe logo, zmieniony wystrój lokali, jednolite kampanie marketingowe

Pizzerie Da Grasso zmodyfikują wystrój swoich lokali. Będą też tworzyć jednolite kampanie marketingowe, podporządkowane hasłu „Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andrzej Pelc-Gonera

11 lat temu

Po co rebranding?

Zastanawiam się po co sieć Da Grasso pcha swoich franczyzobiorców w koszty rebrandingu zachowując nazwę sieci "Da Grasso", kiedy prawdopodobnie z końcem tego roku straci prawo do korzystania z tejże nazwy, z powodu toczącego się procesu sądowego.

13 czerwca 2013