Książka „Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę” Grzegorza Kossona
  • 0
  • 1
11.09.2013

Książka „Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę” Grzegorza Kossona

11 września ukazała się na rynku książka „Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę”. Jej autorem jest Grzegorz Kosson – doświadczony strateg i brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej i zarządzania wartością. Współpracował z agencjami BAV Consulting, Young & Rubicam, Ogilvy, był szefem strategii agencji Just.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2013