Doritos ogłasza globalny konkurs na reklamę emitowaną podczas Super Bowl (wideo)
  • 1
  • 1
27.09.2013

Doritos ogłasza globalny konkurs na reklamę emitowaną podczas Super Bowl (wideo)

Ósmy raz z rzędu marka chipsów Doritos ogłasza otwarty konkurs na swoją reklamę, która zostanie wyemitowana podczas finału ligi futbolu amerykańskiego Super Bowl. Tym razem konkurs na najlepszy spot ma globalny zasięg. Nagrodą dla autora najpopularniejszej reklamy wieczoru (w pomiarze oglądalności „USA Today” AdMeter) jest milion dolarów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54851 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Od potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklam

Sprzedaż powierzchni reklamowej jeszcze nigdy nie była tak prosta. Reklamobiorcy już nie muszą spędzać nudnych godzin na dzwonieniu czy wysyłaniu e-maili – po prostu umieszczają swoją ofertę w porównywarce cen. Do tej pory agencje, właściciele firm, dyrektorzy marketingu często gubili się w ogromnej ilości ofert reklamowych i nie zawsze docierali do właściwego reklamobiorcy. Odpowiedzią na tę sytuację jest pierwsza w Polsce porównywarka cen reklam: CenyReklam.pl.
(Informacja promocyjna)