0 1 16.04.2014Frugo zmieni pozycjonowaniefirmy TweetFoodCare prowadzi przetarg na obsługę marki Frugo. Planuje również zmianę pozycjonowania marki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 16.04.2014„Smak i jakość idą w parze” – kampania reklamowa płatków Lubella Corn Flakes (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Lubelli Corn Flakes. Bohaterami spotu są bracia, którzy spierają się o to, czy lepsze są płatki „dobrze wykształcone”, czy te, które „zawierają minerała”.
1 1 0 0 0 16.04.2014Reklamy portalu erotycznego, lokalnej gazety oraz zabawek do bicia naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę dotyczącą billboardu portalu erotycznego Satinar. Uznała, że rozpowszechnianie reklamy powinno zostać natychmiast wstrzymane. Zajęła się również skargami na internetową reklamę „Wielkopolskiej Gazety Lokalnej Krotoszyn” oraz sieci Media Expert.
1 1 0 0 0 16.04.2014„Najbliżsi obcy” w kampanii na rzecz związków partnerskich (wideo)15 kwietnia Kampania przeciw Homofobii wraz z Partnerstwem dla Związków rozpoczęły kampanię „Popieram związki”. Dotyczy ona sytuacji par żyjących w związkach partnerskich – zarówno homo-, jak i heteroseksualnych. Działania popierają m.in. Kora, Katarzyna Nosowska, Maciej Stuhr, Dorota Wellman czy Andrzej Mleczko.
0 1 0 0 0 16.04.2014Orange Polska zapłaci 13 mln zł za utrudnianie klientom przeczytania umowy. UOKiK wygrywa w sądziePTK Centertel (obecnie Orange Polska) działała niezgodnie z prawem, utrudniając konsumentom przeczytanie umowy przed jej zawarciem. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się ze stanowiskiem UOKiK. Firma ma zapłacić karę w wysokości ponad 13 mln zł.