Czynnik ludzki nadal potrzebny – badanie na temat obsługi klienta w bankach i firmach ubezpieczeniowych
  • 0
  • 1
21.07.2014

Czynnik ludzki nadal potrzebny – badanie na temat obsługi klienta w bankach i firmach ubezpieczeniowych

Mimo wzrostu popularności aplikacji internetowych i mobilnych respondenci chcą, aby ich banki i towarzystwa ubezpieczeniowe zachowały ludzki wymiar w obsłudze klienta. To jeden z wniosków z badania przeprowadzonego przez Davies Hickman Partners na zlecenie firm Avaya i BT. Zmienia się także sposób interakcji z tymi instytucjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2014

18 lipca 2014