STS przeciw reklamie marki House z nagimi modelami [aktualizacja]
  • 0
  • 4
24.09.2014

STS przeciw reklamie marki House z nagimi modelami [aktualizacja]

Stowarzyszenie Twoja Sprawa zwróciło uwagę na kampanię „Every Sound Makes Music” marki House (LPP). Zarzuca firmie, że przyczynia się do seksualizowania dzieci i łamie standardy etyczne, pokazując na plakacie nagą parę podczas domniemanego kontaktu seksualnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

rodzic

10 lat temu

Czasami lepiej zrobić krok w tył

Rodzice nie życzą sobie aby firma kierowała do ich dzieci rozerotyzowane obrazy. Jak widać zarządzający marką House niczego nie zrozumieli, albo ignorują główne źródło finansowania swoich klientów.

Rozwiń komentarze

24 września 2014

23 września 2014