Wizerunkowi liderzy w mediach – ranking Top Marka 2014
  • 0
  • 1
30.09.2014

Wizerunkowi liderzy w mediach – ranking Top Marka 2014

Najaktywniejsze sektory i najbardziej medialne brandy wyłoniono w rankingu Top Marka 2014. Podsumowano w nim obecność marek w prasie. Po raz drugi w zestawieniu uwzględniono również popularność brandów w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 września 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2014

Medialny rekord Legii. Konkurencja bez szans (Press-Service Monitoring Mediów)

Ponad 45 tys. publicznych postów w social media i prawie 5,4 tys. publikacji w prasie oraz Internecie – to medialny rezultat Legii Warszawa w sierpniu i efekt burzy związanej z wykluczeniem mistrza Polski z rozgrywek Ligi Mistrzów. Rekordowy rezultat pozwolił Wojskowym wyprzedzić drugiego Lecha Poznań o 1,3 tys. materiałów – wynika z analizy przeprowadzonej przez Press-Service Monitoring Mediów.

29 września 2014