Piłkarze i muzycy pokazują, jak „wylogować się do życia” (wideo)
  • 2
  • 3
30.10.2014

Piłkarze i muzycy pokazują, jak „wylogować się do życia” (wideo)

Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych (FIRST) rozpoczęła kampanię „Wyloguj się do życia… a robi się to tak!”. Jest ona poświęcona problemowi uzależnienia od komputera i Internetu wśród młodzieży. Ambasadorami działań są piłkarze (Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny) oraz muzycy (Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2014