Ranking sklepów internetowych 2014 r. według Money.pl
  • 0
  • 4
19.11.2014

Ranking sklepów internetowych 2014 r. według Money.pl

Portal Money.pl po raz dziewiąty ocenił ponad sto największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Każdy z nich został przebadany pod kątem 45 kryteriów, które mają największe znaczenie dla kupujących.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2014

18 listopada 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2014

Polacy i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu – raport Global Havas PR Collective

Choć na naszym rynku istnieje duża grupa konsumentów, którzy deklarują się jako odpowiedzialni, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu zakupów. Takie wnioski przyniósł przeprowadzony w Polsce sondaż Global Havas PR Collective. Wyniki analizy stosunku konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem opublikowano w raporcie „BeCause It Matters”.