Premiera książki „Praktyka brandingu”
  • 0
  • 1
19.11.2014

Premiera książki „Praktyka brandingu”

Ukazała się książka „Praktyka brandingu”, będąca komentarzem oraz interpretacją 22 praw marketingu sformułowanych przez Ala Riesa i Jacka Trouta. 15 polskich praktyków z inspiracji Macieja Tesławskiego wzięło udział w dyskusji o brandingu, a jej efektem jest właśnie wydana publikacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2014

Polacy i ich postawy wobec świadomego konsumpcjonizmu – raport Global Havas PR Collective

Choć na naszym rynku istnieje duża grupa konsumentów, którzy deklarują się jako odpowiedzialni, dla wielu to atrakcyjna cena ma kluczowe znaczenie przy dokonywaniu zakupów. Takie wnioski przyniósł przeprowadzony w Polsce sondaż Global Havas PR Collective. Wyniki analizy stosunku konsumentów do kwestii związanych ze zrównoważoną konsumpcją i odpowiedzialnym biznesem opublikowano w raporcie „BeCause It Matters”.