Świąteczna kłótnia Serca i Rozumu (wideo)
  • 1
  • 1
28.11.2014

Świąteczna kłótnia Serca i Rozumu (wideo)

Serce, Rozum i Renia kłócą się o to, gdzie ustawić telewizor – a wszystko to w kolejnym spocie reklamowym Orange. Marka promuje ofertę, w której z FunPackiem otrzymać można urządzenie Samsung Smart TV za złotówkę. Kampania rozpoczęła się 27 listopada, realizowana jest w telewizji i radiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2014

27 listopada 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2014

IMM: Reklamy w branży finansowej warte 336 mln zł. Trwa ofensywa firm pożyczkowych

Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 r. 336 mln zł – wynika z analizy IMM. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm pożyczkowych. Vivus, Provident oraz Wonga znalazły się w czołówce zestawienia i przeznaczały na promocję więcej środków niż niektóre banki.