Konferencja „Geomarketing Now”, czyli jak zmonetyzować dane geoprzestrzenne o klientach
  • 0
  • 1
28.11.2014

Konferencja „Geomarketing Now”, czyli jak zmonetyzować dane geoprzestrzenne o klientach

Analizy geoprzestrzenne są ważnym elementem zarządzania i optymalizacji działań reklamowych i marketingowych. Informacja o tym, gdzie znajduje się klient bądź użytkownik, jest istotna w procesie budowania oferty handlowej czy kampanii reklamowej. Temu zagadnieniu poświęcona będzie konferencja „Geomarketing Now”, która odbędzie się 3 grudnia w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2014