Serwisy VoD, ich popularność i perspektywy reklamowe w Polsce – badanie MEC
  • 0
  • 3
26.03.2015

Serwisy VoD, ich popularność i perspektywy reklamowe w Polsce – badanie MEC

Co czwarty młody internauta codziennie ogląda online filmy, seriale i programy telewizyjne. Polski e-widz rzadko uprawia binge-viewing, ale 10 proc. badanych w wieku 15–24 lata ogląda więcej niż 5 odcinków z rzędu – pokazuje badanie MEC VideoTrack. Jak prognozuje spółka, rynek reklamy VoD przerośnie dzienniki* w perspektywie dwóch lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2015