Reklamy Orange, Tantum Verde i D-Vitum Forte niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
13.04.2015

Reklamy Orange, Tantum Verde i D-Vitum Forte niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła kolejne skargi konsumenckie. Uznała, że reklama Orange, w której operator używa m.in. haseł sugerujących możliwość otrzymania telefonu za 0 zł, jest niezgodna z Kodeksem etyki reklamy. Zastrzeżenia komisji wzbudziły też kreacje Tantum Verde i D-Vitum Forte.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maciek

9 lat temu

Baty

Reklamy Orange i Plusa od zawsze takie były. Może w końcu uda się przytrzeć im nosków za wabienie i nabijanie ludzi w butelkę.

13 kwietnia 2015