IAB Polska publikuje „Najlepsze przykłady w content marketingu”
  • 0
  • 1
6.05.2015

IAB Polska publikuje „Najlepsze przykłady w content marketingu”

Grupa content marketingu działająca w strukturach IAB Polska przygotowała e-book pt. „Najlepsze przykłady w content marketingu”. To kolejna po „Przewodniku CM” wydanym w 2014 r. publikacja grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym obszarem komunikacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2015

„Badanie zdalnych form kontaktu” – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowej

Z bankiem, towarzystwem ubezpieczeniowym czy operatorem telefonii komórkowej najlepiej skontaktować się poprzez infolinię. Pokazała to 2. edycja „Badania zdalnych form kontaktu”, przeprowadzona przez portal MojeBankowanie.pl. Wyniki wskazują również, które instytucje najlepiej radzą sobie w komunikacji z klientem za pomocą infolinii, strony internetowej oraz drogą elektroniczną.