- 0
- 1
Szkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie maja
To kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem szkolenie odbędzie się w Krakowie 14 i 15 maja. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
(Informacja promocyjna)
Od innych szkoleń AdWords nadchodzące wydarzenie różni się tym, że ma charakter wykładów połączonych z warsztatami, w ramach których uczestnicy nauczą się, jak:
- założyć konto,
- zaplanować, stworzyć i monitorować kampanię,
- ustawić konwersję,
- stworzyć kampanie remarketingowe, wideo na YouTube i produktowe (Google Merchant Center),
- analizować zaawansowane raporty,
- optymalizować kampanie pod kątem założonego celu,
- wykorzystywać zaawansowane narzędzie ułatwiające pracę.
Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR, właścicieli firm, osób prowadzących strony, portale czy sklepy internetowe, osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z zakresu AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie semhouse.pl.
Szkolenie poprowadzą Krzysztof Wroński i Krzysztof Marzec – specjaliści SEM i analityki internetowej, Certyfikowani Trenerzy Google AdWords.
(Informacja promocyjna)