Telewizja oraz Internet głównymi źródłami informacji dla e-wyborców – badanie MEC
  • 0
  • 3
28.05.2015

Telewizja oraz Internet głównymi źródłami informacji dla e-wyborców – badanie MEC

Telewizja pozostaje głównym źródłem wiedzy na temat kandydatów na urząd prezydenta – korzystało z niej 69,6 proc. internautów, którzy głosowali w wyborach i wzięli udział w badaniu firmy MEC. Niewiele mniej – 57,3 proc. badanych – wskazuje serwisy internetowe, a około 30 proc. radio i prasę codzienną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2015

27 maja 2015