Rządowy „prezent” dla Biedronki wart ponad 7 mln zł – szacuje IMM
  • 0
  • 4
29.07.2015

Rządowy „prezent” dla Biedronki wart ponad 7 mln zł – szacuje IMM

Darmowa reklama, którą zapewniły sieci handlowej Biedronka wypowiedzi i decyzje członków polskiego rządu, warta jest 7 mln zł – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Skala dyskusji w social media o sieci dyskontów Jeronimo Martins nigdy w 2015 r. nie była tak wielka, jak w lipcu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2015

28 lipca 2015