SMG: 3,3-procentowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej w I półroczu 2015 r.
  • 0
  • 3
3.08.2015

SMG: 3,3-procentowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej w I półroczu 2015 r.

W I półroczu 2015 r. wydatki reklamowe netto w telewizji wzrosły o 3,3 proc. – wynika z danych agencji Starcom Mediavest Group. W pierwszym kwartale reklama telewizyjna odnotowała 3,7 proc., zaś w drugim 3 proc. wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. SMG wycenia rynek telewizyjny w wartościach netto w I półroczu na ponad 1 mld 983 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2015

31 lipca 2015