Ikea przekonuje, że „drobne rzeczy nadają życiu smak”. Kampania promująca katalog na 2016 rok (wideo)
  • 1
  • 1
25.08.2015

Ikea przekonuje, że „drobne rzeczy nadają życiu smak”. Kampania promująca katalog na 2016 rok (wideo)

Katalog Ikei na 2016 r. jest już dostępny w Polsce. Tym razem poświęcony jest kuchni i temu, co z nią związane. Rusza kampania promująca publikację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54826 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2015

Czy wyobrażamy sobie wakacje i ich planowanie bez Internetu? Badanie GfK (infografika)

56% Polaków uważa Internet za niezwykle przydatny w trakcie planowania wakacji, a 95% używa go także w czasie wyjazdu. 69% turystów poszukuje online wakacyjnych ofert, a 63% szczegółowych informacji związanych z celem podróży. Dla 20% respondentów dostęp do WiFi jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wyborze miejsca pobytu – wynika z badania GfK na zlecenie firmy PayPal.