Wracamy do szkoły: Prawdopodobnie najlepsze studia podyplomowe o marketingu w Polsce
  • 0
  • 2
27.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Wracamy do szkoły: Prawdopodobnie najlepsze studia podyplomowe o marketingu w Polsce

Pracujesz w marketingu lub agencji reklamowej? Masz własny biznes? A może chcesz zmienić zawód i zająć się marketingiem? Chcesz poznać tajemnice sukcesu największych globalnych marek, lokalnych liderów i start-upów? Potrzebujesz wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem praktycznym? Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Next Level Business Consulting otwierają nowy kierunek studiów podyplomowych z marketingu i strategii marketingowych. Studia podyplomowe ruszają już 17 października.
(Informacja promocyjna)

W odróżnieniu od istniejących na innych uczelniach studiów podyplomowych z zakresu marketingu, Vistula i NLBC postawiły na program nauczania poprzez praktykę, oparty na case studies i warsztatach. Wszyscy wykładowcy są praktykami z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspertami w swoich dziedzinach, przedsiębiorcami, konsultantami i mentorami.

– Nasi wykładowcy to osoby, które przez ostatnią dekadę pracowały dla największych globalnych korporacji, sieciowych agencji reklamowych, czołowych firm konsultingowych i które marketing znają przede wszystkim z praktyki. Każdy z nas ma za sobą doświadczenia edukacyjne, które w zdecydowanej większości nie spełniły naszych oczekiwań. Dlatego wspólnie stworzyliśmy program nauczania, który pozwoli połączyć podstawy wiedzy teoretycznej z rozległym doświadczeniem praktycznym
– mówi Maciej Szurek, kierownik studiów. – Po praktyczną wiedzę zapraszamy do nas, po papier z logo odsyłamy do konkurencji – dodaje.

Zajęcia prowadzą wyłącznie wykładowcy z kilkunastoletnim doświadczeniem w globalnych korporacjach:

  • Tomir Kaczmarek – jako dyrektor marketingu tworzy strategie marek i produktów w największych korporacjach: Procter & Gamble, Mars Inc., The Coca-Cola Company, Crédit Agricole.
  • Tomasz Stec – manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w firmie doradczej Simon-Kucher & Partners (światowy lider doradztwa cenowego).
  • Marek Staniszewski – specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji. Doświadczenie zdobył, pracując dla sieciowych agencji reklamowych (Euro RSCG, Ogilvy, Young & Rubicam, Havas Worldwide Warsaw) oraz kierując działem marketingu w Canal+ Cyfrowy.
  • Łukasz Misiukanis – założyciel największej na rynku polskim agencji social media, obecnie Socializer/Isobar. W trzy lata stworzył biznes wart kilkadziesiąt milionów złotych.
  • Jarosław Grzesica – Konsultant Strategii Lifestyle, Promotor Kultury Cyfrowej. Pracował dla największych globalnych agencji reklamowych (Young & Rubicam, McCann Erickson, Wunderman), gigantów telekomunikacyjnych, a także mediów.
  • Maciej Szurek – przedsiębiorca i udziałowiec w trzech spółkach (Hashi-Tashi, Clotify, NLBC). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo, Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży.
  • Dr Małgorzata Styśko-Kunkowska – niezależny konsultant badań marketingowych z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w badaniach usług finansowych, realizuje także badania dotyczące mediów, telekomunikacji, dóbr trwałych, FMCG, problematyki medycznej, społecznej, edukacyjnej i etyki w biznesie.
  • Maciej Kossowski – commercial leadership manager w The Coca-Cola Company. Odpowiedzialny za całe portfolio firmy na rynku polskim. Identyfikuje i buduje nowe okazje konsumpcji, specjalizuje się w strategiach shopperowych, pozycjonowaniu cenowym i rozwoju opakowań. Wcześniej revenue growth manager.

Dlaczego warto uczyć się u nas?

  1. Minimum teorii, praktyczna wiedza, najlepsze narzędzia.
  2. Wyłącznie wykładowcy praktycy z wieloletnim stażem.
  3. Przykłady z globalnych korporacji, największych polskich firm i start-upów.
  4. Pełen proces przygotowania strategii marketingowej.
  5. Wdrożenie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń na każdym zjeździe.

Studia będą miały charakter warsztatowy, dlatego liczba miejsc została ograniczona do jedynie 18. Dzięki temu studenci będą mieli dużo lepszy kontakt z wykładowcami, ułatwiający realizację zadań i ćwiczeń praktycznych.

Studia trwają dwa semestry, a po ich zakończeniu absolwenci będą gotowi do tego, aby stworzyć pełen plan strategii marketingowej dla marki lub przedsiębiorstwa.

Zapisy na studia trwają do 12 października 2015 r.

Więcej informacji:

Oferta specjalna dla czytelników Marketingu Przy Kawie – rabat 20% do 2 października br.

Niezdecydowanych zapraszamy na bezpłatny warsztat „Tajniki pracy marketingowca”, który odbędzie się 10 października w godz. 10:00–14:00 na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, przy ul. Stokłosy 3 w Warszawie.

Zapisy na warsztat pod linkiem warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl.

      

(Informacja promocyjna)

  • 2

stefan

9 lat temu

Zawsze warto porównać

Decydując się na studia podyplomowe zawsze warto je porównać ze studiami w innych uczelniach, wtedy można się sprawdzić, czy są to rzeczywiście "najlepsze studia podyplomowe o marketingu", czy też prawdopodobnie (z prawdopodobieństwem bliskim zero). Chyba też lepiej uczyć się marketingu niż "o marketingu".

25 września 2015