Mapa z dowodami miłości, uszczęśliwianie Walentego, wysyłka kartek, wystawianie rogów na Tablica.pl, a nawet zakochiwanie się w depilatorach – walentynki jak zwykle znalazły się w centrum zainteresowania i 14 lutego na Facebooku trudno było znaleźć treści, które nie byłyby powiązane z tym świętem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak co roku 14 lutego marki na różne sposoby próbowały przyciągnąć uwagę internautów i zachęcić ich do interakcji na swoich profilach na Facebooku.
Po raz kolejny okazało się także, że okolicznościowe akcje specjalne (następnych możemy pewnie spodziewać się 8 marca) na FB niekoniecznie bywają wyjątkowe – i to zarówno pod względem pomysłu, jak i realizacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.