Alicja w krainie TNTAlicja w krainie TNTAlicja w krainie TNTAlicja w krainie TNT
Marki starają się ubarwić nam życie (źr. spot TNT „A dramatic surprise on a quiet square”)

Alicja w krainie TNT

Alicja w krainie TNT
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Drugi pod względem popularności markowy wirus wszech czasów, czyli relacja z akcji dla telewizji TNT, przeprowadzonej we flamandzkim miasteczku, jest częścią szerszego trendu, daleko wykraczającego poza prosty flash mob. Takich przedsięwzięć jest zresztą więcej – by wymienić tylko francuskie promocje Tic Taca, Nivei czy nawet polską akcję Danone Fantasii. Wciąganie do zabawy przypadkowych przechodniów staje się coraz powszechniejszą praktyką marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja