Założenie, że lojalność kibica można zaskarbić sobie samym sukcesem sportowym albo prostym programem rabatowym, jest złudne i niebezpieczne. Polskie kluby piłkarskie przekonują się o tym na własnej skórze, próbując zapełnić stadiony zbudowane na Euro 2012.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Paryż, listopad 2011 roku. Grzegorz Lato, prezes mającego wyjątkowo zły wizerunek Polskiego Związku Piłki Nożnej, mógł być zadowolony. Europejska Unia Piłkarska nagrodziła związek w konkursie najlepszych praktyk marketingowych europejskich federacji piłkarskich za rozwój programu lojalnościowego „Jedenastka: kibicujesz – punktujesz”, przygotowanego w ramach projektu Klub Kibica Reprezentacji Polski.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.