Trade marketing – zapomniany sojusznikTrade marketing – zapomniany sojusznikTrade marketing – zapomniany sojusznikTrade marketing – zapomniany sojusznik

Trade marketing – zapomniany sojusznik

Trade marketing – zapomniany sojusznik
Piotr Łukasiak

Piotr Łukasiak

-

Piotr Łukasiak

Piotr Łukasiak

Piękny spot reklamowy to nie wszystko – ta prawda coraz dobitniej dociera do reklamodawców. Taki spot to w zasadzie dość niewiele, jeśli produkt nie będzie czekał na odbiorcę na poczesnym miejscu w pierwszym odwiedzonym sklepie. Może czas więc wrócić do podstaw – na nowo przemyśleć kwestie dystrybucji produktu, stanąć przy sklepowej półce i wykorzystać decydujące pięć minut przed ostateczną decyzją klienta?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja