Blog dziennikarski – szansa na sukcesBlog dziennikarski – szansa na sukcesBlog dziennikarski – szansa na sukces
Dziennikarz blogerem? (fot. olly/Fotolia)

Blog dziennikarski – szansa na sukces

Blog dziennikarski – szansa na sukces
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Blog nigdy nie będzie dla dziennikarzy istotnym źródłem dochodów. Prowadzony umiejętnie staje się jednak efektywnym narzędziem budowy marki osobistej.

Kto stoi dziś na szczycie blogosfery? Bloger Kominek i tematy, które porusza: relacje damsko-męskie, seks, podróże, moda czy gadżety. Pytany o to przez dziennikarza „Gazety Wyborczej” Tomasza Kwaśniewskiego odpowiada bez kompleksów: „Jestem, i każdy bloger ci to potwierdzi”.

Sukces masowo czytanego Kominka sprawia, że zarówno tematyka, którą porusza na blogu, jak i sposób, w jaki to robi, uznawane są za reprezentatywne dla polskiej blogosfery.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja