Wzrost znaczenia analityki internetowejWzrost znaczenia analityki internetowejWzrost znaczenia analityki internetowejWzrost znaczenia analityki internetowej
Liczy się nie tylko last click

Wzrost znaczenia analityki internetowej

Wzrost znaczenia analityki internetowej
Piotr Guziur

Piotr Guziur

-

dyrektor zarządzający, Marketing Online

Piotr Guziur

Piotr Guziur

dyrektor zarządzający
Marketing Online

Specjalista SEM i SEO, certyfikowany Google Analytics Individual Qualification. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i za granicą.

Poprzedni rok przyniósł znaczne zmiany w branży reklamy internetowej. 2013 będzie kolejnym rokiem rozwoju w kierunku mobile search oraz systemów optymalizacji kampanii. Prognozy na bieżący rok, oparte na doświadczeniach agencji SEM oraz informacjach uzyskanych podczas konferencji Google Analytics Summit, przedstawia Piotr Guziur, CEO agencji Marketing Online.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja