Tegoroczne Super Bowl pokazało, że rekordowa cena nie oznacza rekordowo wysokiego poziomu reklam. Dominowały spoty humorystyczne, przez co paradoksalnie uwagę zwrócono na te utrzymane w nastroju nostalgicznym.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Liczby związane z Super Bowl, w którym w tym roku zagrały drużyny Baltimore Ravens oraz San Francisco 49ers, jak zwykle przedstawiają się efektownie. Widownia licząca 111 mln osób obejrzała 51 reklam. Pół minuty czasu antenowego każdej z nich kosztowało firmy niemal 4 mln dolarów, choć jeszcze w 2012 roku było to 3,5 mln dolarów.
Popyt ze strony reklamodawców był tak duży, że już na początku stycznia telewizja CBS mająca prawa do transmisji meczu sprzedała cały czas antenowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.