Kiedy firmy przewidują nawyki klientów (i nimi manipulują)Kiedy firmy przewidują nawyki klientów (i nimi manipulują)Kiedy firmy przewidują nawyki klientów (i nimi manipulują)Kiedy firmy przewidują nawyki klientów (i nimi manipulują)

Kiedy firmy przewidują nawyki klientów (i nimi manipulują)

Kiedy firmy przewidują nawyki klientów (i nimi manipulują)
Charles Duhigg

Charles Duhigg

-

Charles Duhigg

Charles Duhigg

Andrew Pole właśnie zaczął pracę jako specjalista od danych dla Targetu, kiedy kilku kolegów z działu marketingu stanęło koło jego biurka i poprosiło go o odpowiedzi na parę pytań, do których udzielania był stworzony: „Czy twoje komputery są w stanie wykombinować, którzy klienci spodziewają się dziecka, nawet jeżeli oni starają się to przed nami ukryć?”. Fragment książki „Siła nawyku” Charlesa Duhigga.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja