Spotting w budowaniu markiSpotting w budowaniu markiSpotting w budowaniu markiSpotting w budowaniu marki

Spotting w budowaniu marki

Spotting w budowaniu marki
Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

-

, Alert Media Communications

Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

Alert Media Communications

„Jesteś teraz w BUW-ie (Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego) i nie możesz oderwać wzroku od osoby obok? Napisz o tym do nas, a my opublikujemy Twoją wiadomość anonimowo!” – tak zachęca do korzystania ze swojego profilu administrator jednej z największych polskich stron typu spotted. W ten sposób młodzi ludzie, głównie studenci, umawiają się na randki, wspólną naukę itp. Tak kojarzy spotting pokolenie Y.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja