Konsumenci nie chcą dziś uchodzić za łatwowiernych i ulegających reklamie. W dodatku niektórzy z nich podejmują działania, które demaskują niedoskonałości produktów i marketingowe nadinterpretacje. Sami chcą być ekspertami.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dowodem na atrakcyjność tego typu postawy jest popularność Marka Hoffmana, powszechnie znanego raczej jako AdBuster, czyli w wolnym tłumaczeniu – pogromca reklam. Na swoim (mającym już ponad 304 tys. subskrybentów) kanale w portalu YouTube umieszcza on krótkie filmy, które weryfikują, czy dana reklama mówi konsumentowi prawdę.
Źródło: www.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.