Jak budować autorytet marki wśród konsumentów niedowiarków?Jak budować autorytet marki wśród konsumentów niedowiarków?Jak budować autorytet marki wśród konsumentów niedowiarków?Jak budować autorytet marki wśród konsumentów niedowiarków?
Strategie obłaskawiania krytycznego konsumenta (fot. tarasov_vl/Fotolia)

Jak budować autorytet marki wśród konsumentów niedowiarków?

Jak budować autorytet marki wśród konsumentów niedowiarków?
Magda Mielczarek, Robert Droździkowski

Magda Mielczarek, Robert Droździkowski

-

Magda Mielczarek, Robert Droździkowski

Magda Mielczarek, Robert Droździkowski

Konsumenci nie chcą dziś uchodzić za łatwowiernych i ulegających reklamie. W dodatku niektórzy z nich podejmują działania, które demaskują niedoskonałości produktów i marketingowe nadinterpretacje. Sami chcą być ekspertami.

Dowodem na atrakcyjność tego typu postawy jest popularność Marka Hoffmana, powszechnie znanego raczej jako AdBuster, czyli w wolnym tłumaczeniu – pogromca reklam. Na swoim (mającym już ponad 304 tys. subskrybentów) kanale w portalu YouTube umieszcza on krótkie filmy, które weryfikują, czy dana reklama mówi konsumentowi prawdę.

Źródło: www.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja