Korzyści ze stosowania remarketingu są oczywiste, najważniejsze metody kierowania dość intuicyjne, a dostępne technologie – znane specjalistom marketingu internetowego. Poniższy tekst ma za zadanie zwrócić uwagę czytelników na wybrane elementy analizy skuteczności kampanii retargetowanych.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W artykule przedstawione zostały obserwacje i wyniki doświadczeń, zebrane w ciągu ostatnich kilku lat pracy z narzędziami służącymi do remarketingu.
Czym jest remarketing?
Remarketing, czyli stosowanie kampanii retargetowanych, zdobywa popularność od trzech lat. Określenie to zostało wprowadzone i upowszechnione przez Google.
Gdy surfujemy po Internecie, możemy zauważyć reklamy serwisów internetowych (np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.