Robert Beckham LewandowskiRobert Beckham LewandowskiRobert Beckham LewandowskiRobert Beckham Lewandowski
Zbyt nieśmiały, by zostać gwiazdą? (kadr ze spotu Opla)

Robert Beckham Lewandowski

Robert Beckham Lewandowski
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zatrudnienie Roberta Lewandowskiego jako ambasadora marki kosztuje, według szacunków, około miliona złotych. Niektórzy już widzą w nim następcę Davida Beckhama, który na reklamie zarobił więcej niż na boisku. Zdobycie zagranicznych kontraktów reklamowych będzie jednak trudniejsze niż strzelenie czterech goli Realowi Madryt.

W ubiegłym roku na muralu Gillette niedaleko Politechniki Warszawskiej został namalowany w sportowym stroju, w geście radości po zdobyciu bramki. Z kolei na okładce lipcowego magazynu „Gala” pozuje w eleganckim garniturze, wspólnie ze świeżo poślubioną żoną.

Jest obecny także na markowych eventach. Podczas turnieju Coca-Cola Cup w Krakowie, kiedy przychodzi chwila rozdawania autografów, przed napierającym tłumem muszą chronić go ochroniarze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja