Jak uszczęśliwić shoppera?Jak uszczęśliwić shoppera?Jak uszczęśliwić shoppera?Jak uszczęśliwić shoppera?
Po pierwsze - nie przeszkadzać. On już ma swój plan (fot. Ljupco Smokovski/Fotolia)

Jak uszczęśliwić shoppera?

Jak uszczęśliwić shoppera?
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

„Happy shoppers spend more” – tytułowa teza marcowej konferencji TNS Polska wydaje się niepodważalna. Ale jak sprawić, żeby shopper był szczęśliwy?

Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów rośnie ich rola w procesie planowania firmowych strategii sprzedaży. Wybredni, świadomi i wyposażeni w smartfony polują na najlepsze dla siebie artykuły w najkorzystniejszych cenach. Sprawienie, by byli szczęśliwi, a co za tym idzie – wydawali więcej – staje się coraz większym wyzwaniem.

Shopper, czyli konsument w miejscu sprzedaży, obecnie stał się podmiotem dyskusji w marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja