„Happy shoppers spend more” – tytułowa teza marcowej konferencji TNS Polska wydaje się niepodważalna. Ale jak sprawić, żeby shopper był szczęśliwy?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów rośnie ich rola w procesie planowania firmowych strategii sprzedaży. Wybredni, świadomi i wyposażeni w smartfony polują na najlepsze dla siebie artykuły w najkorzystniejszych cenach. Sprawienie, by byli szczęśliwi, a co za tym idzie – wydawali więcej – staje się coraz większym wyzwaniem.
Shopper, czyli konsument w miejscu sprzedaży, obecnie stał się podmiotem dyskusji w marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.