Przyjaciel wielu PR-owców, praktyków SEO, specjalistów ds. reklamy w portalach internetowych – o czym mowa? O artykule sponsorowanym. Ta forma promocji, podobnie jak medal, ma dwie strony.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z jednej strony artykuł sponsorowany to dla reklamodawcy dobry sposób budowania świadomości marki, dla wydawcy zaś kolejna pozycja w cenniku reklamowym. Druga strona natomiast to kwestie prawne i etyczne, budzące wiele wątpliwości zarówno w środowisku branżowym, jak i pośród czytelników.
Ten tekst jest skierowany do osób, którym nieobce są nowe media, a Internet to dla nich codzienne, ważne narzędzie pracy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.