Jak marki w Polsce radzą sobie na Twitterze? Kto zrozumiał zasady ćwierkania?Jak marki w Polsce radzą sobie na Twitterze? Kto zrozumiał zasady ćwierkania?
Kto już dał szansę hashtagom? (fot. Amathieu/Fotolia)

Jak marki w Polsce radzą sobie na Twitterze? Kto zrozumiał zasady ćwierkania?

Jak marki w Polsce radzą sobie na Twitterze? Kto zrozumiał zasady ćwierkania?
Joanna Poczęsna

Joanna Poczęsna

-

Joanna Poczęsna

Joanna Poczęsna

Nie jest tak, że brandów znad Wisły czy polskich oddziałów międzynarodowych firm wcale nie ma na Twitterze. Są, ale jest ich znacznie mniej niż choćby marek ze Stanów Zjednoczonych. Tam już dawno zrozumiano, że podstawą działań w tym medium jest aktywna komunikacja „marka – klient” oraz „marka – marka”. Co mogą zrobić polskie firmy, które decydują się na obecność w tym serwisie, by działać w nim lepiej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja