Wyszukiwarka Google zmienia się każdego dnia. Inżynierowie giganta z Mountain View wciąż poprawiają jej jakość, wprowadzając mniejsze lub większe modyfikacje. Prowadzący e-sklepy, którzy nie śledzą tych zmian lub świadomie łamią wytyczne jakościowe, mogą mocno zaszkodzić widoczności swoich serwisów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W wyniku kluczowych aktualizacji algorytmów takich jak np. Panda (oceniająca jakość treści serwisu) oraz Pingwin (oceniający profil linków) serwis może wiele zyskać, ale też wiele stracić.
Przykład serwisu powoli tracącego widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania:
Przykład serwisu, który nagle stracił większość widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania:
Przykład serwisu, który zyskał na aktualizacji algorytmu wyszukiwarki:
Jaki jest kierunek zmian i jaki ma to wpływ na e-commerce?
Zmiany algorytmu idą w kierunku prezentowania w wynikach wyszukiwania stron jak najwyższej jakości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.