Działy marketingu oraz obsługi klienta muszą blisko ze sobą współpracować, aby zapewnić spójność wizerunkową firmy na wszystkich etapach i we wszystkich kanałach komunikacji. W jaki jednak sposób mierzyć dziś efektywność pracy działu obsługi i jego wpływ na opinię klienta o firmie?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rosnąca konkurencja biznesowa, dostęp do coraz bardziej wyrafinowanych narzędzi informatycznych oraz postępująca globalizacja – wszystko to podnosi znaczenie jakości obsługi klienta. Zasada, że koszt dotarcia do nowego odbiorcy produktu lub usługi jest o wiele wyższy od tego, jaki trzeba ponieść, aby zwiększyć sprzedaż w grupie dotychczasowych użytkowników, stała się już powszechnie znana.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.