Dlaczego inżynierowie marketingu będą rządzić w nowych czasach?Dlaczego inżynierowie marketingu będą rządzić w nowych czasach?Dlaczego inżynierowie marketingu będą rządzić w nowych czasach?Dlaczego inżynierowie marketingu będą rządzić w nowych czasach?

Dlaczego inżynierowie marketingu będą rządzić w nowych czasach?

Dlaczego inżynierowie marketingu będą rządzić w nowych czasach?
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

-

Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

W ciągu ostatnich lat był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT. Zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S. Lema i P.K. Dicka. Autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”

„Przez ostatnie pięć lat marketing zmienił się bardziej niż przez poprzednie pół wieku. A to dopiero początek zmian” – stwierdziła Laura McLellan z Gartnera podczas sierpniowej konferencji MarTech w Bostonie. Światowej sławy eksperci analizowali tam związki marketingu z nowoczesnymi technologiami, a także prognozowali zmiany w zarządzaniu marketingiem w kierunku wyznaczanym przez zespoły projektowe w firmach High Tech.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja