Branża AGD inwestuje w reklamę na potęgęBranża AGD inwestuje w reklamę na potęgęBranża AGD inwestuje w reklamę na potęgęBranża AGD inwestuje w reklamę na potęgę

Branża AGD inwestuje w reklamę na potęgę

Branża AGD inwestuje w reklamę na potęgę
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Walka o klienta w branży AGD nabiera tempa. Tylko w I połowie br. firmy z tego sektora zwiększyły wydatki na reklamę o 30% – najwięcej w telewizji i Internecie. Coraz bardziej widoczne są produkty małego AGD, a do ich wizerunkowego wspierania zatrudniane są znane osoby. Analizę przeprowadzili specjaliści domu mediowego Equinox Polska (Group One).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja