Czy klient wróci do sklepu? Kreowanie doświadczeń online i offline (część 4)Czy klient wróci do sklepu? Kreowanie doświadczeń online i offline (część 4)Czy klient wróci do sklepu? Kreowanie doświadczeń online i offline (część 4)Czy klient wróci do sklepu? Kreowanie doświadczeń online i offline (część 4)

Czy klient wróci do sklepu? Kreowanie doświadczeń online i offline (część 4)

Czy klient wróci do sklepu? Kreowanie doświadczeń online i offline (część 4)
B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

-

B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

Kupujący bez problemu pokonał całą ścieżkę zakupową, a teraz z nabytymi produktami i w dobrym nastroju opuszcza twój sklep. W dużej mierze to zasługa umiejętnej aranżacji oraz miłej, fachowej obsługi. Klient jest zadowolony, ale czy to oznacza, że jeszcze powróci? Wiele zależy od tego, jak zadbasz o relacje z nim po odejściu od kasy czy potwierdzeniu przelewu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja